Tréning

1

Mondjunk-e néha ’nem’-et? asszertív kommunikáció a gyakorlatban

Bizonyos helyzetek „áldozatai” lehetünk, ha félünk másoktól, és olyan dolgokra nem merünk nemet mondani, ami a test és a lélek számára sem építő. Általában érezzük is, hogy nem tesz jót nekünk, de félünk nemet mondani. A tréningen elsajátíthatók azok a kommunikációs módszerek és énkép-erősítő lépések, amelyek segítségével a megfelelő helyzetben való nem-et mondás a külső és belső konfliktusokra is válasz lehet.

2

Érzelmeink és életü(n)ka fejleszthető érzelmi intelligencia

Sokszor az érzelmek irányítanak bennünket, és nem mi őket. Gondoljunk csak a dühkitörésekre, a félelmeinkre, a szégyenérzetünkre, amelyek gúzsba kötnek, megállítják fejlődésünket, és akadályozhatnak bennünket abban, hogy boldogok lehessünk. A tréningen elsajátíthatók azok a módszerek, amelyekkel úrrá lehetünk, és feloldhatjuk évtizede őrzött haragunkat, szégyenérzetünket, félelmeinket, és más, akadályozó érzéseinket.

3

Próbálj meg lazítani autogén tréning csoport

Az Autogén Tréning módszerét J.H. Schultz dolgozta ki. Elsajátításával a szervek tudatos ellazítása, az egész test kiegyensúlyozottsága mélyíthető el. Gyakorlásával fejleszthető a testtudatosság, az automatikussá váló lazítani tudás művészete. Stresszel terhelt életmód esetén javasolt.

4

Levegőt! pánikbetegségből kigyógyulni

A betegség testi és lelki folyamatait vesszük górcső alá, a lélek és a test kapcsolatát mutatjuk be, és hatékony módszerek elsajátításával segítjük a gyógyulást.

5

Ha elkap a gépszíj munkahelyi stressz – kezdjünk-e vele valamit?

A tréning által a stresszhelyzetekre adott, már-már automatikus reakcióinkat tekintjük át, és olyan módszerek elsajátítását segítjük, amelyek stresszhelyzetekben hatékonyan alkalmazhatók, és csökkentik testünk, szervezetünk terheltségét.